Jak probíhá úhrada zájezdu

✅Více než 6 měsíců do odjezdu uhradíte zálohu ve výši 25% z celkové ceny zájezdu. V tomto období také bývají zájezdy nejlevnější. Vyplněním objenávky si zajistíte účast na zájezdu za nejnižší cenu i zálohu.

✅Méně než 6 měsíců a více než 2 měsíce do odjezdu uhradíte zálohu ve výši 45% z celkové ceny zájezdu

✅Doplatek celkové ceny zájezdu je splatný 2 měsíce před odjezdem

✅V případě objednávky v období kratším, než 2 měsíce do odjezdu, uhradíte celou cenu zájezdu

Jak objednat zájezd a co poté bude následovat

✅Vyberte si zájezd a pokračujte volbou Objednat

✅Následně zvolíte počet osob. Cestujete-li sám/a, doubytujeme Vás s jiným single cestovatelem a nebudete nic doplácet. V takovém případě ponechejte volbu pokoje ve variantě 1x Pokoj sdílený. Přejete-li si ale mít pokoj sám/a pro sebe, zaškrtněte volbu 1x Pokoj dvoulůžkový sám pro sebe. Tam, kde to bude možné, budete na pokoji sám/a. Na jednotlivých zájezdech ovšem mohou nastat situace, kdy to možné nebude. Obvykle se jedná o situace, kdy jsme ubytováni u místních lidí v jejich příbytcích a jedná se většinou o 1-2 dny v rámci celého zájezdu

✅U všech zájezdů nabízíme snídani v ceně. Pokud je tomu u jednotlivých zájezdů jinak, je tato informace uvedena v popisu zájezdu. V některých případech a dnech jednotlivých zájezdů je strava zajištěna po celý den. Volba snídaně je však zaškrtnuta automaticky

✅V rámci objednávky také máte možnost zvolit si cestovní pojištění. Být pojištěn, ať už naším cestovním pojištěním, nebo jiným na základě vlastní preference je předpokladem účasti na zájezdu

✅U některých zájezdů je možná volba dalších služeb. Například vyřízení víza, odbavené zavazadlo, případně další. Zvolte vše dle Vaší potřeby

✅Máte-li slevový kód, zadejte jej do políčka Mám slevový kód. Cena bude automaticky snížena. Poté pokračujte v rezervaci

V dalším kroku vyplníte své kontaktní údaje a objednávku odešlete. Do emailu Vám poté přijde potvrzení objednávky včetně přístupu do Klientského centra. V něm proveďte platbu. Doporučujeme platit prostřednictvím QR kódu, aby nedošlo k chybnému zadání variabilního symbolu, nebo čísla účtu

Po zaplacení zálohy se v Klientském centru zobrazí Smlouva o zájezdu a také přehled o provedených, nebo nadcházejících platbách

V sekci účastníci poté vyplníte osobní údaje účastníků

✅Bude-li potřeba další součinnost, například kopie pasu pro žádost o víza, budeme Vás včas kontaktovat

✅2 měsíce před odjezdem obdržíte e-mail s žádostí o uhrazení doplatku. Objednáváte-li zájezd s odjezdem za kratší dobu, než jsou 2 měsíce, zaplatíte cenu zájezdu celou v jedné splátce

✅Následně od nás obdržíte další potřebné dokumenty, nejčastěji pojistné smlouvy, letenky, elektronické příjezdové karty a také Pokyny k zájezdu (bývají zveřejněny již v popisu zájezdu). Některé dokumenty ovšem není možné vystavit dříve, než v jednotkách dnů před odjezdem, například palubní vstupenky, nebo příjezdové karty. Vždy záleží na konkrétním zájezdu, zemi, nebo dopravci. V takovém případě prosíme o trpělivost. Kdykoliv nám ale můžete napsat a zeptat se na aktuální stav, nebo cokoliv, co by Vás k zájezdu zajímalo. Budeme-li v této fázi cokoliv potřebovat my, například doplnit osobní údaje, doposlat fotografii cestovních dokladů a podobně, ozveme se Vám

✅V jednotkách dnů, nejčastěji 1-2 dny před odjezdem Vás pozveme do WhatsAppové skupiny s ostatními účastníky zájezdu a průvodcem. Doporučujeme se do skupiny přidat, usnadní Vám to vzájemnou komunikaci a koordinaci na místě. A v neposlední řadě také sdílení zážitků a fotografií

✅V den odjezdu na zájezd se s průvodcem sejdete na domluveném místě a poté Vás už jen čekají skvělé zážitky a dobrodružství

 

‼️Ujistěte se prosím, zda máte platný cestovní doklad. Většina zemí vyžaduje platný cestovní pas minimálně 6 měsíců po návratu. Změna cestovního dokladu po objednání zájezdu může být komplikovaná, protože některé dílčí služby mohou být objednány na pas, například letenka.   

 

Další důležité informace

Slevy

 

Pojištění úpadku CK

CK Excursia poskytuje následující systém slev:

● Sleva FIRST MINUTE za včasné objednání zájezdu. Platí pro zájezdy zařazené do nabídky v sekci First minute

● Sleva FIRST MINUTE může být v rozsahu od 5% do 35% v závislosti na typu konkrétního zájezdu a doby do odjezdu. Sleva už je zohledněna v ceně zájezdu a pro její uplatnění si stačí pouze zájezd vybrat a objednat.

● Individuální slevy. Sleva bude započtena po zadání přiděleného slevového kódu v rámci objednávky zájezdu.

● Slevy FIRST MINUTE i individuální slevy lze vzájemně kombinovat. Slevový kód pro využití individuální slevy uplatníte v patřičném kroku během procesu objednávky. 

Jak probíhá platba?

Zaplatit zálohu i následný doplatek je možné převodem, nebo vkladem na účet. Platební údaje jsou k dispozici v Klientském centru, kam získáte přístup po objedníní zájezdu. Teprve zaplacením zálohy je zájemce považován za přihlášeného. 

K platbě zálohy, nebo celé ceny zájezdu je také možné využít firemní benefity. V případě platbou benefity uveďte tuto informaci v objednávkovém formuláři. Následně se s Vámi spojíme a pomůžeme Vám platbu zprocesovat.  

Co můžete očekávat od našeho zájezdu?

Námi pořádané zájezdy nejsou založené na komfortu hotelového resortu s plnou penzí, nýbrž na síle prožitého zážitku při objevování a putování po zemích a místech méně obvyklých a masovým turismem nezasažených. Je nám bližší spíše expediční styl a od našich zájezdů tak můžete očekávat, že každý den poznáte nová místa, zažijete nové zážitky a dozvíte se nové informace a zajímavosti. Můžete s jistotou očekávat, že mnoho uvidíte, mnoho vyzkoušíte a zažijete. A pravděpodobně po návratu ze zájezdu budete potřebovat pár dní odpočinku:) ale získané zážitky to bude rozhodně stát. 

Co by měl splňovat účastník zájezdu?

Účastník zájezdu by měl být v dobré fyzické i psychické kondici a měl by umět snést dočasnou ztrátu komfortu, protože to je často i záměrnou součástí našich zájezdů. Příkladem může být spaní v lehátkovém vlaku, nebo v jurtě v poušti. Naše zájezdy ale jsou koncipovány tak, aby je zvládli absolvovat lidé každého věku, pokud jsou schopni splnit výše uvedené nároky. Nebudete-li si náročností vybraného zájezdu jisti, kontaktujte nás, rádi Vám poradíme.

Co si vzít s sebou na zájezd?

Základem je pas, vízum (pokud je potřeba), telefon a platební karta. Obecně lze říct, že čím méně věcí si vezmete, tím méně jich na cestě budete potřebovat. Ideální stav je, pokud se s veškerým vybavením vejdete do batohu, který lze vzít na palubu letadla jako neodbavené zavazadlo, ale chápeme, že ne všechny typy zájezdů to umožňují. V případě zimních, lyžařských a obdobných zájezdů naleznete potřebné informace v detailu zájezdu. Nepodceňte výběr pohodlné obuvi a oblečení, které by mělo odpovídat typu zájezdu a ročnímu období. Hodit se může i malá lékárnička a samozřejmě léky, pokud je pravidelně užíváte. 

Můžu se přihlásit jako jednotlivec?

Ano. Naše zájezdy jsou vhodné pro skupiny i jednotlivce. Cestujete-li rádi ve skupině, ale nemáte s kým, vyberte si z nabídky námi nabízených zájezdů a přidejte se do party stejně naladěných dobrodruhů. Nejen, že se podíváte do světa, ale zažijete spoustu legrace a najdete nové přátele. Jako jednotlivec nic nepřiplácíte.

Mohou se zájezdu účastnit i děti?

Nechceme nikoho omezovat. Pokud jsou děti ve věku, kdy zvládnou absolvovat celý program, aniž by omezovaly program, nebo ostatní účastníky, pak je samozřejmě vezměte s sebou. Je to ale na velmi zralé úvaze a odpovědnosti rodičů. Obecně lze říci, že vhodný věk je od 15 let výše. Nebudete-li si jistí, kontaktujte nás.

 

Excursia s.r.o. je cestovní kanceláří s udělenou koncesí a platným pojištěním proti úpadku CK.

Cestovní pojištění

Není-li uvedeno jinak, součástí ceny zájezdu není cestovní pojištění. Lze však přiobjednat. Každý účastník zájezdů se zavazuje před odjezdem seznámit se s rozsahem pojištění.

Jak je řešeno ubytování?

Nenabízíme pobytové zájezdy do turistických resortů, ale výpravy do míst, která nejsou masovým turismem zasažena. Úroveň poskytovaných služeb, tedy i ubytovacích, tomu může odpovídat. Během zájezdů se snažíme účastníkům zajistit potřebný komfort, ale stejně tak je potřeba počítat s variantou spaní v jurtě, stanu, lůžkovém vlaku, lodi, turistické ubytovně, nebo u místních lidí v jejich domácnostech. Ve městech a tam, kde je to možné ale obvykle spíme v hotelech střední třídy se snídaní. Také míra komfortu se může v jednotlivých zemích a ubytovacích kapacitách lišit. Výhodou takového přístupu je bližší poznání lidí, kultury a samozřejmě kuchyně dané země. Není nad to, když nám navaří hospodyně v horském příbytku z nejčerstvějších surovin.    

Jak je řešena doprava během zájezdu?

Do cílové destinace se obvykle přemísťujeme letecky, k čemuž využíváme pravidelných linek. Odletovými letišti jsou nejčastěji Praha, Vídeň, Budapešť, případně další nejbližší letiště v rámci našeho regionu. U vybraných zájezdů využíváme i smluvní autobusovou dopravu. Na místě nejčastěji využíváme nasmlouvané dopravce, obvykle se jedná o mikrobus s řidičem. Využít ale můžeme i vnitrostátní let, vlak, loď a veškeré další myslitelné způsoby dopravy. Konkrétní informace je vždy uvedena v detailu zájezdu.   

Odpovědnost

Od účastníků zájezdů očekáváme, že se umí a po celou dobu budou chovat odpovědně vůči sobě a svému okolí. Budou svým chováním předcházet možným škodám na majetku, újmě na zdraví i dobré pověsti své i druhých účastníků. Za své chování a následky z něj plynoucí je zodpovědný výhradně samotný účastník.  

Účast lékaře na zájezdu

Lékař, ani profesionální zdravotník se námi pořádaných zájezdů neúčastní. Vyžadujete-li zvláštní lékařskou péči, konzultujte své možnosti a potřeby před cestou se svým lékařem.

Očkování

Je-li v některé z cílových destinací vyžadováno očkování, pak je tato informace uvedena v detailu konkrétního zájezdu. Vždy se ale o vhodnosti a potřebě očkování poraďte se svým lékařem a informujte na oficiálních místech.

Služby horského vůdce

CK Excursia, ani jednotliví průvodci služby horského vůdce neposkytují. Bude-li charakter některého ze zájezdů služeb horského vůdce vyžadovat, bude horský vůdce najmut externě. 

Víza

Jsou-li pro cestu potřebná víza a jste-li občanem České republiky, umíme pro Vás víza zařídit. Žádost o vyřízení víz zaškrtnete v objednávce zájezdu. Jste-li občanem jiné země, víza si zařídíte sami. 

 

 

 

 

 

 

 

Přihlaste se k odběru novinek
Na těchto webových stránkách jsou k vylepšování služeb využívány soubory cookies.